Link-urile săptămânii #1

De Luni până Sâmbătă adun într-un folder la bookmarks tot ce găsesc interesant din link-urile postate de prieteni pe Facebook, Twitter sau blogurile pe care le citesc împreună cu un scurt comentariu de-al meu. Ideea mi-a venit Vineri și de aceea sunt puține link-uri. În viitor or să fie mai multe, promit.

1. Cenzurat – Ești șofer român /// Un clip amuzant dar foarte adevărat în același timp. „Dacă îți parchezi mașina în stradă pentru că garajul ți-e plin cu murături… ești șofer român”

2. Calendarul cliseelor de pe internetul romanesc /// Cam ce se întâmplă pe internetul românesc în fiecare lună scris cu o exactitate uimitoare. Personal aș adăuga la Septembrie „Horia Brenciu – Septembrie Luni”.

3. Ce înveți când îți lași jobul sau școala și te faci voluntar în Iordania /// Deși la citirea titlului m-am întrebat de ce în Iordania și nu în România că și noi avem oameni cu probleme, după ce am apucat să citesc articolul am uitat de asta. Voluntarii au trecut prin niște experiențe extraordinare.

4. Naționala, mai ofensivă ca niciodată /// Chiar dacă nu ne-am calificat la Rio, strategia de joc a lui Pițurcă merită dezvăluită. N-am zis cuvântul „fotbal”. De ce? Păi cuvintele „fotbal”, „Pițurcă” și „România n-au ce căuta în aceeași frază…

5. Popcorn într-o cutie de bere /// E foarte utilă când mergi cu prietenii la pădure și vrei să faci puțin pe Bear Grylls de față cu prietenii tăi. Când ești în camping cred că e mai la îndemână o cutie de bere față de o tigaie.

6. Creștini africani arși de vii /// Încheiem pe o notă tristă. Nu mă interesează religia lor, oameni suntem cu toți, indiferent de religie sau culoare. Faptul că în în 2013 încă se mai întâmplă așa ceva e grav.

Zi și tu ceva, e gratis.